1 Ocak 2014 Çarşamba

Aralık Bitenler -Cope Gidenler #7

Merhaba.
 2013'e veda etsek de ben daha son bitenleri yeni yayınlayabiliyorum. Bu ay oldukca fazla urun bitirmişim gibi hissediyorum.
 *** Isana Sac Maskesi : Guzel bir urundu . Saclarımı yumusattı . Kokusu kotu degildi ama guzel de degildi.
*** Fresh'n Soft Menthollu Burun Acıcı Mendil : Bu ıslak mendiller burun tıkanıklıgında cok rahatlatıyorlar. Ayrıca alerjim basladıgında beni rahatlatıyor.
***Loris Parfum 133 (Magnetism ): Loris markasını parfumumu İstanbul'a goturmeyi unuttugum bir zamanda carsıda gezerken gormustum ve fiyatı uygun diye almıstım . O zamandan beri surkeli alıyorum. Kac şişe bitirdim bilmiyorum Fiyatları uygun , kalıcılıkları sahane.  Surekli  cevremden parfumum ile ilgili yorum alıyorum bunu sıktıgım zaman. Hatta sabah sıktıgım parfum aksama kadar etkisini gosteriyor. Carsıya cıktıgımda tekrar tabiki alacagım.
***Elseve Mucizevi Yag : Bu sac bakım Yagına bayılıyorum. Yedegi var ama su an baska kullanıyorum. Yazısı icin tıktık...
 ***Bioderma Sensibio Goz Kremi : Begenerek kullandım ama sanki son zamanlarda nemlendirmesi yeterli gelmiyordu. Yazısı icin tıklamanız yeter.
***Sensodyne Tam Koruma Diş Macunu : Guzel bir macundu begenerek kullandım. Farklı versiyonunun yedegi var . Fakat ben acımsı macunlardan hoşlanıyorum. O ferahlık daha cok hosuma gidiyor.
*** Purederm Kopuk Maske : Her bitenler yazımda varlar. Yedekleri tabiki var. Begeniyorum. Yazısı icin tıktıktık
 ***Down Under Naturals Argan Yaglı Vucut Losyonu : Kokusu hosuma gitmedi ama verdigi his guzeldi. Tam boyunu alacagımı sanmıyorum.
***Uzun suredir bende olan ve cope giden kalemler.
 ***Loreal Skin Perfection Serum : Bu serumu cok cok begendim ben. On yazısı icin tıklayınız . Aslında indirimlerde cilt bakım urunu almayacaktım ama bu serumu o kadar begendim ki yenisini aldım bile.
***Bioderma Sensibio H2O: Bioderma'nın bircok urununu begenerek kullanıyorum ama bu urunun abartıldıgını dusunmekteyim. Goz makyajımı istedigim gibi ckarmıyor. Elimde Sebium ve Sensibio olmak uzere  2 tane daha var.
***Bioderma Pore Refiner : Bu  urun icin cok uzuluyorum. Cok guzeldi fakat ben surmeyi unuttum ve suresi gectigi icin cope gidiyor.
 Çiçek
***Essence Stay All Day Krem Far : Yapısı bozuldu cope gidiyor.
*** Maybelline Gel Eyeliner : Kurumus bu zavallım. Mikrodalgaya attık ama gene de bana mısın demedi. Cope gidecek mecbur.
***Essence Far Bazı : Bu kocaman urunun 6 ay kullanım omru var. Maalesef bitemedi cope gidiyor.
***Kirpik Serumu : Bunu Gratis'ten almıstım ama alerjim yuzumden kullanamamıstım uzun sure. Durduk yere yapısı bozulmus. Kendinden gecmiş. Cop yolcusu.
*** Alix Avien Twin Maskara : Yapısını begenmedim. Alalı da uzun sure oldu. Cope gidiyor.
***Essence Aydınlatıcı : Bu bitmişti galiba emin olamadım simdi guzeldi ama artık uretilmiyor sanırsam.
***Lancome Dream Tone : Acıkcası cok hosuma gitmedi bu urun. Loreal cok daha guzel bence.
***Acqua Di Gio Feminen : Guzel bir parfumdu. Ama bana cok hitap etmedi.

***Bu urunler dısında Cettua Burun Bantları da var. Onlar da cok cok guzel. Tavsiye ederim.

6 yorum:

  1. Elseve yağa bayılıyorum. Loreal serumu senden gördüm aldım onuda çok seviyorum :) Purederm köpük maskeden artık bende alıp denesem iyi olucak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elseve yag cok guzeel gercekten canım vee Loreal serumu begenmene cok sevindim.Memnun kalmasaydın kendimi suclu hissederdim :)) Maskeleri de denemeni oneririm tatlım ben cok memnunum. Pratik olmaları da ayrı bir hosluk katıyor :)

      Sil
  2. Kuzum ürünlerin kullanım tarihlerine dikkat ediyorsun çok güzel bir şey :) Bu ay iyi bitirmişsin gerçektenn :) ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım baya bitti bu ay. E mecbur dikkat ediyorum canım cilt bakımı ve ozellikle saglıgımız sakaye gelmiyor ne yazik ki :)) opuyorum <3 <3 <3

      Sil
  3. loreal serumu çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Seda.
      Loreal serumdan ben cok memnun kaldım hatta 2. şişemi ve nemlendiricisini de aldım. Merak ettigin noktalar varsa seve seve yardımcı olabilirim :))

      Sil